Saturday, March 20, 2010

aktiviti di kmpngku~,gombau,n9~

Align Center
~xleh blah poksu den bile dpt ikan keli...trus suh snap pic die...adoiii...*bdjet ikan die tgkp 2 besau sgt ler...den mncing lagi besau tau!!!huhu2~


~ni si tembam n akim tah pape...*LOHONG!!!!!..ngeeea



~Dlm rumah atok aku!!!tantek x??ngeeee



~Ini la kenape aku suke balik kmpg??so kome pkir la sndr!!lallala~


salam...

location;kg.chembong.....umah atok alias mahat!!

!!!!Aiikkkorang...nk share sket ni ha...hmm..Den nk bebahaso loghat nogori la yo...coz tyme den

tulih ni den kek kampng den kat gombau nogori smilan ha..So...den nk sharing is caring la sket ni

ha...Kawan2 aku sll betanye..."Omas nape ko sll balik rumah ??...HAAHHAH~Kadang2 den da

lali da sume soklan maut housemate2 ku(dayah,sela,sema,qis,wani&lin)Cmni la cegite nye...

Korang tau x betape nikmatnye ade kampng da balik ke kmpng...Kadang2 aku bersyukur sgt2

coz aku ade kmpng....really Thank to God!..Ehh,,Jap2..ape kes lak aku emotional tbe 2cite sal

kmpng den eK...buang tebiat ke den ni...adehhh...Tape la aku da tulis pon...mlz nk dlete...heee...

conclusion;kmpng ku syurgaku

No comments: