Wednesday, June 2, 2010

nk balik keje daaa....

SALAMMZZZ,,,,

haloppp blogger or anynymous yg gah melihat blog sy ni...wahh ari ni ada baek sket mud...SAYA dibahasekan yek...hahhaha...;)

emm 1 hour more 2 go!!common chaiyok2!!! hahaha...mcm ape tah..padahal menghitung waktu abes kerjaa...tah pape jek aku ni...dahhh AKU plok...mmg gilerrr la aku ni....hahahahaa...tape jnji aku hepi...lalallalala~~

ape ekk aku nk cegite arini...oww arini life aku di opis bjalan gan lancar sekali Xbyk sgt kesesakan di perjalananku seharian ini ...fuhhhh kalo ari2 keje opis dok asek update blog n men facebuk...wahhhh aku pon nak!!bagus sekali!! bos pasti bangge gan aku ni!!!hahahaha....


*BAPAK AH!!!NOR KHUSYUK WAT KERJE TGK CITER KOREA LA 2...HAHA*


*pstttttt...btw xsaba nk tunggu cite BENCI BILANG CINTA ptg ini....bikin hati gue sentap doe...da la BAIM WONG bapak segala bapak encemmm bukan bikin hati wa panazz tapi bikin hati wa caerrrr derr...sssssssss...aishhh...i loikeeee!!!!~~



*SWEAR!! SAYA SUKA BANGAT INI CERITE*


2 comments:

Anonymous said...

akhirnya siap jgk update..
nsid baek cun..lau x..
sure continue lg tomorrow..tomorrow..n.tomorrow..hahaha..

Anonymous said...

well~
ty yek kerana mengomen...
hahaha..