Sunday, November 28, 2010

perkahwinan my bestfwenz~

buenos diaz ke nak buenos noches...olahhh myamor ...ecececec...
speak spanish lak i nie kan?? aku ni kejap i lah kejap aku ler...korang xpaham kan??aku lagi lerrr...xpaham..tgk aku lagi..i lagi..hadoiii poning kepale den...da den pulok..ok..la cmnie laa...nk pggil teman laa..kite berbahase loghat peghaq plok noe..hehe;) korang tau gan fmly pon teman bahase kan diri teman....smpai ckp gan ibu pon...ibu..idok lerrr teman...smpai ke adek2...bahase diri teman...ta leh blah kan...sume ikot aku nye style la 2...hehe;) lawakkk tol...

uish br beberpa patah ayat...teman da penat nk taip ha...sape2 leh tolong jd pa teman jap le...teman ckp kome menaip jelah...hehe..mklumlah..usie mude remaje...ecece..*apekene mngene tah!! mengarut lagi teman nie..haodiiiiii...teman ni mmg sakit la nihh..heheheh;)

oklah...actually teman nk hupdate blog yg da bersarang lelabah yg sgt crowded n sgt messy...sgt bersepah dan sangat tunggang tebalik...huhu;0..

ok..aktiviti last week..xde la hebat sgt...ecehh..emm menghadiri perkahwinan kawan baek yg sgt baek...iaitu puan farah hana amanah..my besfren yg sgt closed dgn diri teman nie..kami berkawn baek sejak dari form 3 kot kalo x silap lah...tibe2 kami jadi bes fren...tahh lah..die sgt memahami taman....die seorang teman yg baek n a good listener laa..hehe;) ape jue masalah kitaorg share together...maslaah dlm kelambu ke dlm selimuts ke sume kitaorg kongsi...opss(18sx) *maksudnye kitaor ni bagai laut dan pantaila..cecehhh..slg memahami da memerlukan...kitaorg g lepak2 pon same2...die la sahabt dunie dan akhirat...

But then.tanggal 26th november ,die sah jadi milik suaminya...haiii..sedey gak rase bile sumone yg kite sayang kite terpakse lepaskan kepada sumone else....camtu la gak perasaan teman bile bes fren teman jadi milik org laen...rase mcm da clash pon ade...*not lesby okay!!!!!!.Maybe perasaan syg sebagai seorang kawan 2 sgt utuh n sgt tebal kot...haishhh farah...dunie kite berbeza daa...ko di alam laen aku di alam laen...hehe;).Neway to farah..aku doakan terbaek tok hidup ko...semoga jalan yg ko plih ini smpai ke akhir hayat n semoga kekal ke anak cucu cicit sepapat sumerrr lahhh...ngeh2~~

then balik kenduri farah trus g mitc..g mydin wif my besdie ayu n kuai...coz ayu terkejal nk cari tdung putih yg ade manik2...utk ari nikah kakak die..kak ina..jumaat nie..hehe;) dorg test2 tdung aku cuci mate...hehe..tyme2 gah cuci mate terjumpe la kak intan nurul fateha..alah yg blog die sgt cantek n gojes giler 2..borak2 lame gak la gan die...*terkilan xpat jmpe caca intan yg comeyyyy 2!!!!huh;(...my bes fren mase praktikal kat jupem..die sgt cool n baek*ecehh mst
blushing giler intan!!hehe;)



* TERSERAMPAKAN GAN SIS INTAN!!!THNX TO HE BRO!




*PERANTIN BERARAK ..COMEY BDK KECIK DEPAN 2!!



*GAH TUGGU TRAFIC HIJAU..SEMPAT LAGI MEMOSING TAU!



*MERE BFF TYME SEK.CIJ2 DULU..ME,ALIN,BAI N AZIAH



*FARAH!!! UR BEAUTIFUL SUPER GOJES LA LALINK!


*ME N MY EX CLASS MATE...SI AMMK 2 SEMPEL JEK TAU!!



*BILE PERUT DA KENYANG..APA LAGI..KAKI AUTOMATIK NK BALIK..



*WIF MY BEST EVER CHINESE FRENZ...GOH AI LEE..U R SO SWEET DARL!!


*DTG2 TERUS BERGAMBAR..MACIK2 KT SITU SUME TERKEZUT TGK KAMI BERGMBAR SAKAN!!


pehhh sudah2...paling bapak penat la aku taip...pjg gak nie...kan??udah la...aku nk out daa...penat sudahh!! k daaaaa...cau cin cin...bubbbbyeeee!!!!♥♥♥jolisa..ayamorrrr!!!!



6 comments:

intanurulfateha said...

fuhhhhh comeynyeeeeeee pengantinnnn!!!!

mas bile plk nk jd pngtin? :P

jojolisa said...

huhu;)aa comey cun gojes sume ade..
ala da namanye pengantin kan??
intan kalo jd perantin t pon same gak cm2..tantek..
oww mas??opss..kene tny si dia la..cecece..121212 kottt!!hehe;)
btw intan..bile kakak intan kawen ek?

PinQib said...

hehe. tengs follow blog ini.. keep in tac. kita da follow balik..

komen komen la blog kiter yer

jojolisa said...

thnks pin qib!!!

ashall said...

really nice..gorgeous..huhu

jojolisa said...

ashall;emm tysm dear;))